İnternetdə reklam


  • 4 il əvvəl
  • 4881

Rəqabət mühitində işinizi yüksək mövqeyə keçirmək üçün reklam prioritetdir. Reklam bu gün ən populyar olan kütləvi informasiya vasitələri vasitəsi ilə həyata keçirilir. İnternetdəki reklam, reklam verənləri daha geniş auditoriyaya cəlb edir və daha az büdcəsi ilə hədəfə yaxınlaşdırır. Bu gün fərdlərin daha çox vaxt keçirdikləri yerin internet olduğunu nəzərə alsaq, reklamın internet mühitinə aparılması və geniş yayılması qaçılmazdır. Niyə insanlar interneti reklam etməyə üstünlük verirlər? Çünki internetin hər yerindən insanlara çatmağın ən asan yolu. İnternet, həyatın hər tərəfindən olan insanlara, əyləncəyə baxan şəxslərdən akademik işlər görən şəxslərə müraciət etməyin ən təsirli yoludur. Hər ziyarət edilən səhifə minlərlə insana çatmaq deməkdir. reklamın bu yolu reklamvericini çox böyük xərclərlə çox böyük kütləyə cəlb edə bilər.

İnternetdə reklam etmək üçün əvvəlcə İnternetin hansı kanallarında reklam verə biləcəyinizi bilməlisiniz. Əlbətdə ki, bundan əvvəl korporativ hədəfləriniz müəyyən edilməli və bu hədəflərə uyğun hazırlanacaq reklam və bu reklam üçün ayrılacaq büdcəniz müəyyən edilməlidir. Google Adwords internet reklamının əsas mənbələrindən biridir. Google Adwords, internetdəki ən güclü axtarış motoru olan Google tərəfindən reklam işinizi həyata keçirir. Başqa sözlə, reklamınızı Google-a təqdim edirsiniz və bu işləri sizin üçün məhdudiyyətsiz və səy göstərmədən həyata keçirir. işinizi geniş çeşiddə genişləndirir. Reklamverici bir büdcə təyin edərək ödəyir, lakin axtarış motorundakı hər klik sonra xərcdən çıxılır. Kliklər verdiyiniz sözdən asılı olaraq dəyişir. Klik sayının artması və reklamınızın məqsədinə çatması üçün doğru açar sözlər yaradılmalıdır. Google klik işinin iqtisadi dəyərini hesablayır. Açar sözlər üçün keyfiyyət balı 1 ilə 10 arasında qiymətləndirilir. Keyfiyyətli bal toplamaqda, rəqib xalları auksion metodu ilə müqayisə etməklə vurulur. Bu alqoritm sözləriniz üçün sıralanma yaradan bir alqoritm ilə hazırlanmışdır. Tıklamalara əsaslanaraq sizin üçün bir sıralama yaradır və axtarış sistemindəki mövqeyinizi təyin edir. Digər bir mənbə facebook reklamlarıdır. Bir hesab yaratmaqla, reklamlarınızın facebook vasitəsilə milyonlarla insana çatması mümkündür. Üçüncü seçim Bing reklamlarıdır. Axtarış motorlarından biri olan Bing sizi nəzarətdə saxlayır. Bir panel yaratmaqla idarə edə biləcəyiniz bir sistem təqdim edir. Microsoft reklam hesabı yaratmaqla sadəcə Bing-ə daxil olun. Yandex ilə də reklam edə bilərsiniz. Bu axtarış motoru Google qədər deyil, lakin reklamda xidmətlər təklif edir. Digər reklam kanalları xəbər səhifələridir (report.az, azpolitika və s.)

İnternet, rəqabət şəraitində insanlara çatmağın ən sürətli yolu olaraq görülür. İnternetdə reklam digər KİV-lərdə reklamdan daha çox büdcə baxımından daha qənaətlidir. İnternetdə orta büdcəsi 100 manat olan bir reklam edə bilərsiniz, təsirli bir strategiyaya əməl edərək hədəfinizə çata bilərsiniz. Bir mənbədən və ya digər reklam mənbələrindən istifadə edərək reklam yaratmaq üçün uğurlu addımlar ata bilərsiniz. Hər gün yeni quruluşlarla gündəmə gələn İnternet dünyası dövrün ən təsirli vasitəsinə çevrildi və rəqabət mühitində yaşa çatmaq vacibdir.