Müasir marketinq metodları


  • 3 il əvvəl
  • 4401

        Rəqəmsal marketinq nədir?

 

Rəqəmsal marketinq, məhsul və xidmətlərinizi elektron mediada tanıtdıra biləcəyiniz bugünkü texnologiya dünyasında daha sərfəli və çox üstünlük verilən marketinq üsuludur. Rəqəmsal marketinq metodu rəqəmsal mühitdə bir şirkətin və ya markanın marketinq prosesinə verilən addır.Bu gün ən yeni inkişaf etmiş açıq marketinq metodudur. Rəqəmsal kanallardan istifadə edən bu səmərəli marketinq metodunun aparıcıları internet, sosial media və mobil platformalardır.

 

Son araşdırmaya görə, Azərbaycan əhalisinin 50% -i fəal şəkildə internet istifadə edir. Mövcud satış texnikalarının çevrilməsinin səbəbi açıqlandı.Elektron ticarət və mobil marketinq hazırda məhsulu istehlakçılar tərəfindən alternativ üsullar seçərək satır. Rəqəmsal marketinq ənənəvi marketinq metodlarından daha çox yenilənir və yeni dünyaya uyğunlaşır.Rəqəmsal marketinqə əhəmiyyət verməyən bir büdcə ayırmayan böyük və orta sahibkarlıq bazarındakı rəqiblərinə qarşı rəqabət fonundan geri düşə bilər.Rəqəmsal marketinq və rəqəmsal kanallar vasitəsilə özünüzü nümayiş etdirə, markanızı tanıda, satışlarınızı artıra və müştərilərinizlə sistematik bir əlaqə qura bilərsiniz.


 

Rəqəmsal marketinq harada istifadə olunur?

 

  • Veb saytlarda

  • Sosial media kanallarında

  • Bloq yazılarında

  • İnfoqrafikada

  • Onlayn PR tədqiqatları

  • Onlayn broşuralar və kataloqlar

  • Loqo, şrift və rəng kimi marka dəyərlərində

  • İnteraktiv vasitələrdə

 

Rəqəmsal marketinq üsulları

 

Məzmun marketinqi üsulları

Rəqəmsal marketinqdə məzmun marketinqi, həqiqətən, markanız üçün hekayədir. Məzmun açıq mesaj, diqqətəlayiq şəkillər, videolar və ya xəbərlərlə 

bağlı  hər şey ola bilər. Yaxşı bir hekayə orijinal, dinamik və paylaşılan olmalıdır, effektiv tərkibə malikdir.Məzmun marketinqi, bir-biri ilə əlaqəsi olmayan müxtəlif istehlakçı qrupları üçün hekayəniz və ya mesajınız üçün daha geniş bir auditoriyaya çatmaq üçün böyük bir fürsət təmin edir. Məzmun nə qədər təsirli olursa olsun, tez-tez baş verərsə təsirli olmayacaqdır.


Məzmun marketinqi

Sosial Media Vasitələri

Sosial media, markanızı insanlaşdırmaq və eyni zamanda hədəf auditoriya ilə ünsiyyət qurmaq üçün ən yaxşı marketinq vasitələrindən birinə çevrildi.

Effektiv və güclü rəqəmsal marketinq strategiyasına Facebook, Twitter, Linkedin, Google, Pinterest və Instagram da daxil olmaqla marketinq üçün uyğun olan bütün sosial media kanalları daxildir. Bu vasitələrin hər birinin həcmi və məqsədi fərqlidir. Buna görə marketinqdə sosial media vacibdir.

Mobil AlətlərAlətlər

Smartfon, planşet və s. Müxtəlif mobil formatlı nəqliyyat vasitələri üçün nəzərdə tutulmuş veb saytın olması, işiniz üçün rəqabət mühiti təmin edir. Hədəf auditoriyasının istək və davranışlarının nə demək olduğunu başa düşmək və lazımlılığı maksimum dərəcədə artırmaq üçün hədəf seçməyi təmin edən mobil marketinq texnikası sizə imkanlar verir.

 

Saytda Kampaniya, Tanıtma


Saytda Kampaniya, Tanıtma

İstifadəçiləri cəlb eliyən və alış-veriş etməyə imkan verən kampaniyalar və

promosyonlar yaxşı rəqəmsal marketinq üsullarıdır.Satışınızı artıra və saytınız vasitəsilə hədəf auditoriyanıza və potensial müştərilərinizə təqdim edəcəyiniz kampaniyalarla müştəri ziyarətlərini qazanc halına gətirə bilərsiniz.

 

                       Hədəf

Marka və məhsulunuzu potensial hədəf auditoriyasının diqqətində saxlamaq üçün sadə və güclü bir yol olan marketinq üsulu, müştərilərə məhsul yerləşdirmə yolu ilə veb şəbəkəsi üzərindəki məhsul reklamlarını izləmək və göstərmək imkanı verən hədəfləmə üsuludur.Hədəf

 

Rəqəmsal marketinq sahəsində özünüzü inkişaf etdirmək və karyeranıza töhfə vermək üçün Marketinq Akademiyası olaraq təcrübəli təlimçilərimizlə həyata keçirdiyimiz Rəqəmsal Mükəmməllik Proqramı haqqında məlumat əldə edə bilərsiniz və proqrama buradan qeydiyyatdan keçə bilərsiniz.