Niyə bir agentliklə işləməliyəm?


  • 4 il əvvəl
  • 2476

Xidmət sektorunun ən vacib sahələrindən biri reklam sektorudur. Reklam yalnız bir məhsulu tanıtmaqdan ibarət deyil. Çox yönlü bir proses olan reklam işində reklamı məqsədinə çatdırmaq və reklam sahiblərini hədəflərinə çatdırmaq üçün bir çox parça bir araya gəlir. “Niyə bir agentliklə işləməliyəm?” Sualını verənlər üçün qeyd etmək lazımdır ki, reklam işində firmanın həcmi, istehsal potensialı, məhsul sinfi və məhsulu üçün seçilmiş hədəf auditoriyası kimi amillər əsasında yaradılacaq mütəxəssis dəstəyi vacibdir. Bir məhkəmə işi rəhbər qanuni işləri bilən bir vəkil olduğu kimi, reklamınızın düzgün və məqsədə uyğun hazırlanmasını və yayımlanmasını təmin edən bir reklam mütəxəssisidir. Reklam agentlikləri bu nöqtədə addım atır və şirkət sahiblərinə istiqamət verir.

Hər hansı bir işdə olduğu kimi, reklam biznesində də bir planlaşdırma tələb olunur. Tanıtım üçün görüləcək işlər və prosedurlar əvvəlcədən müəyyənləşdirilməli və qarşıya qoyulmuş hədəflərdən sonra gediləcək yol üçün cədvəl hazırlanmalıdır. "Niyə bir agentlik ilə işləməliyəm?" Deyirsən, çünki müəyyən qaydalar və strategiyaların tətbiq ediləcəyi bu müddətdə, detalları nəzərə alan bütün mütəxəssislər tərəfindən reklam siyasəti hazırlanmalıdır. Bezi istehsal etsəniz, hədəf auditoriyanız uşaqlar deyil, onlara qulluq edən analardır. Buna görə anaları reklamlarınızdakı hədəf auditoriya olaraq təyin etməlisiniz və məhsulunuzun xüsusiyyətlərini inandırıcı bir təqdimatla təqdim etməlisiniz. Reklamverəni təyinat yerinə ən doğru şəkildə aparacaq bir reklam agentliyidir. Reklam planlaşdırmasında bəzi proseslər var. Prosesin ilk hissəsi vəziyyətin təhlilidir. Reklamverənin bu günə qədərki vəziyyətinin hamısı irəli sürülür və təhlil edilir və aşkar olunan çatışmazlıqlara görə yeni bir strategiya müəyyənləşdirilir. Sonra təqdimatın məqsədləri müəyyənləşdirilir və hədəf alınacaq auditoriya yaradılır. Çünki mərkəz diqqət hədəf auditoriyadır və düzgün müəyyənləşdirmək çox vacibdir. Müəyyən olunmuş hədəf auditoriyasından sonra tanıtım strategiyası irəli sürülür və hədəf auditoriyanın ehtiyacları və gözləntiləri müəyyənləşdirilir. İstehlakçı tədqiqatları apararaq müəyyən edilən bu ehtiyac və gözləntilərə uyğun olaraq reklam üçün proqram təminatı yaradılır. Sonda müəyyən edilmiş strategiyaya uyğun bir büdcə hazırlanır və reklam yaradılır. Əlbəttə, sadəcə reklam kifayət deyil. Reklamdan sonra hədəflərə çatıb-çatmadığını yoxlamaq daha vacibdir. İstehlakçı araşdırması da reklamınızın təyinat yerinə nə qədər sürdüyünü müəyyənləşdirmək üçün aparılmalıdır. Reklam agentliyinin bu uzun, yorucu və peşəkar bir prosesi öz üzərinə götürməsi, hədəflərinizə çatmaq üçün vacib bir mütəxəssis dəstəyi verir.

Niyə bir reklam agentliyi ilə işləməliyəm?

Təəccüb edənlər üçün izah edilməli olan başqa bir məqam, bütün reklam prosesi reklamınızı düzgün kanallarla etmək üçün sizə uyğun kanallar hazırlamağı planlaşdırır. Bəlkə də çox yaradıcı və məhsulunuzu təbliğ edən bir reklam prosesi yaratmısınız. Ancaq bu təqdimatı doğru kanallarla edə bilməsəniz, yenə hədəf auditoriyanıza çatmayacaqsınız və hədəfinizdən yayınacaqsınız. Budur, reklam agentlikləri bu mövzuda ən doğru və dəqiq seçim edir və hədəf auditoriyanızı reklamınıza çatdırır və hansı kanalla reklam etməyin yolunu planlaşdırır. Peşəkar bir agentliyin hər mənada maraqlarınıza müraciət edəcək və sizi indiki yerinizdən daha yüksək səviyyələrə aparacaq reklam işini həyata keçirməsi məcburidir. Daha sonra, kanalların hansınından ən yüksək effektivliyi reklam edirsiniz, agentliklərin araşdırmalarında reklamlarınızı harada və necə davam etdirməli olduğunuz, bu məqsədə çatmaq üçün reklamın hədəfinə çatmaq üçün son mərhələ. Planlarını hazırlayaraq, işinizi və məhsulunuzu markaya çevirməyə xidmət edirlər.