Viral reklam nədir?


  • 4 il əvvəl
  • 3122

Viral reklam nədir?

cavab aşağıdakı kimi olacaq; adətən video şəklində hazırlanan, internetdə yayılan, elektron poçt və ya video nəzarət kanalları vasitəsi ilə şəxsdən şəxsə yayılan bir reklam növüdür. Davamlı yayılması səbəbi ilə bir virusa bənzədilən bu reklam növü viral adlanır. İstifadəçilər tərəfindən çəkilən reklamlar və şirkətlərin özləri tərəfindən iki şəkildə hazırlanan reklamları son zamanlarda çox geniş auditoriyaya çatması səbəbindən olduqca populyardır. Adətən video paylaşma saytlarında tapa biləcəyiniz bu reklamlar məhsulları öz imkanlarına görə istifadə edən insanlar tərəfindən alınıb sonra şirkətlər bəyənildikdə satın alınır. Peşəkar şəkildə iş görən komandalar üçün şirkətlər özləri reklam tələb edərək belə bir iş tələb edə bilərlər. Ən vacib məqsəd bu çəkilişlərin həvəskar kimi görünməsidir.

Viral reklamda başqa bir məqsəd; bir film düzəltməsində gözəl bir hadisəni izah etmək kimi görünərək məhsulu tanıtmaqdır. Qeybət kimi, ağız kəlməsi deyil, video ilə dəstəkləmək üçün əyani bir ziyafətdir. Bu tip reklam rəqəmsal mediaya tam yönəldilmişdir. Video paylaşma saytlarında həyatda görünən viral reklam, sosial paylaşma şəbəkələri sayəsində daha çox izləyiciyə və istifadəçiyə çatır. Sosial media kanalları arasında Twitter ən uyğun olanıdır. Kimin tərəfindən tikildiyi fərq etmir, amma əvvəllər dediyimiz kimi, əsas odur ki, həvəskar görünür. Adətən əyləncəli mövzularla məşğul olur ki, məhsulu əyləncəli saxlayarkən əyləndirə biləsiniz. Onların əksəriyyəti bəzi insanların istəklərinə uyğun olaraq həyata keçirildi, lakin bəziləri təsadüfən həyata keçirildi. Məhsul və ya xidmətin satılması arxa plana çıxır, amma əsas məqsəd budur. Bir çox viral reklam gördünüz və ən məşhurlarına baxmağı məsləhət görürük. Niyə? Çünki əvvəlcə sizə çox gülməli və çox maraqlı, lakin çox adi bir video izlədiyinizi söyləyirik. Qısası, kiçik, ümumiyyətlə bir məqsədi olmayan, yalnız gülmək və əylənmək üçün bir nəfərlik video. Baxmağa başladın, güldün, əyləndin. Beləliklə, ağlınızda nələr qalıb; aktyor, hadisə və ya məhsul? Fikrimizcə sözün həqiqi mənasında məhsul qaldı. Niyə? Çünki hadisə və oyunçu yalnız bir məqsəd üçün, yəni məhsulu və ya xidməti tanıtmaq və ya istifadə etmək üçün fəaliyyət göstərir.

Digər reklam növləri kimi, viral reklamın məqsədi marketinq və təbliğatdır. Təyin olunmuş auditoriyaya çatmaq üçün şirkətlərin ən çox seçilən reklam növlərindən birinə çevrildi. Sosial medianın gücü tamamilə göz qabağındadır. Daha çox insan potensialını əldə etməyə çalışan firmalar hər fürsətdən istifadə etmək üçün səy göstərirlər. Həm istehsal, həm də nəşr üçün bu qədər yüksək məbləğə ehtiyac yoxdur. Çox ucuz bir şəkildə edilir və özünü yayır. Və düşünə biləcəyiniz daha çox insan. Sosial media kanalları ilə bir-biri ilə ünsiyyət quran insanlar bu videoları bir-biri ilə paylaşdıqca, şirkətlərin işini asanlaşdırır. Əhəmiyyətli olan, zəng etmək istədiyiniz auditoriyanı müəyyənləşdirmək və necə zəng edəcəyinizi bilməkdir. Əvvəldən söylədiyimiz kimi, mövcud hadisələri komik bir şəkildə və məzəli bir ssenari ilə vurğulamısınızsa, zehninizdə sabitlik artacaq. Əlbətdə ki, dəqiq və effektiv bir reklam etmək üçün peşəkar köməyə ehtiyacınız var. Həvəskar olacaq, ancaq onun redaktəsi, ssenarisi, aktyor və vermək istədiyi mesaj peşəkar olmalıdır.